Prawo do odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Sandra Chatkowska, ul. Brzozowa 1A, 75-136 Koszalin, e-mail: sklep@suun.pl tel. 662 17 19 19) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu kwotę odpowiadającą wartości zakupionego towaru (obuwia), niezwłocznie a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz (Sandra Chatkowska, ul. Brzozowa 1A, 75-136 Koszalin), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

         

 

Adres firmy:

Sandra Chatkowska
ul. Brzozowa 1A
75-136 Koszalin

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
Aby uzyskać informacje na temat zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod nr 662 17 19 19

Wymiana towaru

Aby wymienić/reklamować towar należy odesłać go bez pobrania na adres:

Sandra Chatkowska
ul. Brzozowa 1A
75-136 Koszalin

wraz z dołączoną informacją:
- swój login ze sklepu i numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę

Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł.

Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.

Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie. Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.

Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.
Aby uzyskać informacje na temat zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod nr 662 17 19 19 lub sklep@suun.pl

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

 

Reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Kupujący wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Jednakże w sytuacji gdy reklamacja będzie uzasadniona, koszt wysłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sprzedający. Przesyłka z reklamowanym towarem winna być wysłana w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być czysty, również jeśli chodzi o spody butów, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub paczkomat.

Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki.

Reklamacji nie podlegają:

- naturalne zużycie obuwia,

- subiektywne odczucie niewygody obuwia, zapach obuwia,

- uszkodzenia powstałe w związku z użytkowaniem obuwia niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwym pielęgnowaniem- przemoczenia, odbarwienia,

- uszkodzenia mechaniczne,

- uszkodzenia ozdób,

- obuwie z wadami, o których konsument wiedział w chwili zakupu/otrzymania towaru.

W sytuacji gdy z ekspertyzy producenta, hurtowni bądź sprzedającego wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego wysyłki.

Kolory towarów na zdjęciach na aukcjach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

Sprzedający informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.